týsdagur 25. juni 1985síða 14
‹ fyrra síða allar 16 síður næsta síða ›
Hendan síðan hevði ongan tekst í PDF-skjalinum. Teksturin niðanfyri er lisin maskinelt (OCR) og kann hava villur.
Tekstur á síðuni
Síða 14
Reglugerð um útgjaldan
av skattafríum veitingum
sambært grein 29,
nr. 7 í samtíðarskattalógini
Sambært grein 29, nr. 7 í samtíðarskattalógini verða ikki
tald við i skattskyldugu inntøkuna:
„Gjøld, sum hitt almenna hevur fyriskipað einans til at
gjalda kostnað av almennum ella embætisligum starvi, tá
tey ikki innihalda nakra samsýning fyri vinnu, og somu-
leiðis tilsvarandi gjøld, ið loyvishavandi og privat virki
rinda.«
Henda regla umfatar tey fyribrigdi, tå arbeidsgevari rindar
løntakara fyri:
1) at nýta egnan bil i arbeidsørindum fyri hann,
2) at nyta egnu telefon i tænastu fyri hann, og
3) innivist og kost i samband við ferðing i arbeiðsgrindum.
Vidvikjandi 1):
Í samband við at nýta egnan bil í grindum fyri arbeiðsgevar-
an hevur Føroya Landsstýri ásett reglur fyri endurgjald.
Endurgjaldið er í løtuni kr. 1,85 fyri hvønn km teir fyrstu
7500 km. um árið og síðani kr. 1,20 fyri hvønn km. Verður
endurgoldið sambært hesar reglur, er tað at roknað sum
ikki skattskyldugt.
Letur arbeiðsgevarin stórri endurgjald fyri hvønn km. enn
frammanfyri nevnt, so eru upphæddirnar omanfyri kr. 1,85
g kr. 1,20 A-inntøka og skulu ávísast um afturhaldsskipan-
»eidsgevarin hevur skyldu til at ansa eftir, at tað kilo
tratal, sum endurgjald verður latið fyri, svarar til koyrdar
kilometrar í arbeidsørindum.
Roknskapur yvir hesa koyring skal gerast regluliga og i
minsta lagi eina ferð um mánaðin, og skal hann verða skjal i
roknskapi arbeiðsgevarans.
Tá arbeiðsgevarin letur føst gjøld sum endurgjøld t.d. pr.
mánað, er henda upphædd í síni heild at rokna sum A-inn-
tøka, sum skal ávísast um afturhaldsskipanina. Eigarin av
bilinum kann tá venda sær til líkningarvaldið og har biðja
um at fáa hóskandi frádrátt fyribilsskrásettan.
Um arbeiðsgevari rindar løntakara kilometurpening fyri
at koma til og frá arbeiðsplássi, er hesin peningur í síni heild
A-inntøka. Løntakarin kann tá hjá líkningarvaldinum fyri-
bilsskráseta frádrátt fyri koyring til og frá arbeiði eftir gald-
andi reglum.
Viðvíkjandi 2):
Tá løntakari nýtir sína egnu telefon í tænastu fyri arbeiðs-
gevara, og arbeiðsgevarin rindar honum endurgjald fyri ta
Norea Radio Danmark
Millumbylgja 1467 kHz kl. 21.30—21.45
Í dag: »Det betyder konfirmationen for mig!«
Prát við fýra konfirmantar
31 metra-bandinum (9,6 MHz)
vinnuligu nytsluna sambært reglurnar hjå ti almenna, er
hetta endurgjald at rokna sum ikki skattskyldug veiting.
Endurgjaldið er i løtuni 920,00 um árið, svarandi til tad fasta
gjaldid, sum er 720,00, og fyri samrødur kr. 200,00. Endur-
gjald omanfyri nevndu upphædd, tó hægst åjavnt við sam-
laðu telefonrokningina er at rokna sum frí telefon, og skal
skattast sum B-inntøka við hægst 2.700,00. Verður endur-
goldið meira enn svarandi til samlaðu telefonrokningina, er
upphæddin omanfyri samlaðu telefonrokningina at rokna
sum A-inntøka og skal åvisast um afturhaldsskipanina.
Vidvikjandi 3):
Tå løntakari ferdast i ørindum fyri arbeidsgevaran, og hesin
rindar endurgjald sambært reglurnar hjå ti almenna, er
endurgjaldid at rokna sum ikki skattskyldug veiting.
Gjøldini fyri ferding eru i løtuni hesi:
Timapeningur kr. 8,00
Fullur dagpeningur kr. 140,00
Náttarviðbót | kr. 135,00
Lækkaður dagpeningur heruppii náttarviðbót
kr. 60,00 tá farið verður útum 28 dagar kr. 120,00
Tá ferðast verður i Danmark eru gjøldini tað dupulta av
teimum omanfyrinevndu.
Uppgerð og avrokning skal gerast fyri hvørja ferð sær, og
skal uppgerðin verða skjal í roknskapi arbeiðsgevarans.
Ferðast løntakarin í ørindum fyri arbeidsgevaran, og fær
hann útreiðslurnar endurgoldnar eftir rokning, eru hesar
ikki skattskyldugar, men er tá møgulig dag- og náttarviðbót
harumframt í síni heild at rokna sum A-inntøka.
Rindar arbeiðsgevari stórri endurgjald enn nevnt, er tann
upphæddin, sum fer upp um tær almennu upphæddirnar A-
inntøka og skal ávísast um afturhaldsskipanina
Løntakari, sum fer í aðra kommunu at arbeiða, hevur rætt
til frádrátt fyri tvinnandi húsarhald, t.v.s. fyri innivist og
kost, men bert um tað ikki ber til at ferðast heim dagliga.
Um arbeidsgevarin í hesum føri rindar kostnadin av inni-
visti ella veitir løntakaranum innivist, sum løntakarin ikki
rindar fyri sjálvur, er ikki loyvt løntakaranum at draga frå
fyri tann partin av tvinnandi húsarhaldi, sum er roknaður
fyri innivist.
Sambært grein 3, 2. stk. í kunngerð nr. 1 trá 5. januar 1984
unr lønarroknskap v.m. eftir løgtingslåg um samtidarskatt,
skulu veitingar sambært grein 29, nr. 7 bókast á serstakar
konti fyri hvønn løntakara sær í roknskapi arbeidsgevar-
ans.
Likningarråd Føroya
21.06.1985
Nr. 70 — 25. juni 1985
Norskar sendingar eru hvønn dag kl. 8.00 å stuttbylgju