mikudagur 15. januar 1997síða 10
‹ fyrra síða allar 24 síður næsta síða ›
Hendan síðan hevði ongan tekst í PDF-skjalinum. Teksturin niðanfyri er lisin maskinelt (OCR) og kann hava villur.
Tekstur á síðuni
KUNNGERÐ
nr. 72 frá 10/1 1997
frá Líkningarráð Foroya
um
skyldu til at geva upp skatt-
skylduga inntøku fyri 1996
Við heimild i $ 100, 2. stk. i løgtingslåg nr.
86 frá 1. september 1983 um landsskatt
og kommunuskatt við senni broytingum skal
Likningarråd Føroya við hesum krevja oll,
sum skulu verða sett í skatt, um at geva
upp skattskyldugu inntoku sína, áðrenn
niðanfyri nevndu og ávístu freistir eru úti:
) Sjálvuppgávan av inntøkuni fyri 1996
hjá persónligum skattgjaldarum, ið ikki
hava roknskaparskyldu, skal vera innlat-
in til Toll- og Skattstovu Foroya í sein-
asta lagi 17. mars 1997.
) Sjálvuppgáva frå deyðsbúgvum, feløg-
um, felagsskapum v.m., sbr $ 1,1. stk.
nr. 7-15, skal vera innlatin i seinasta
lagi 2. juni 1997.
Líkningarráðið hevur í kunngerð nr. 73
frá 10. januar 1997, við heimild í $ 105,
1. stk. ásett serligar innlatingarfreistir
av sjálvuppgávu fyri 1996 hjá persón-
ligum skatt-gjaldarum, sum hava rokn-
skaparskyldu.
Frammanfyri nevnda freist er eisini galdandi
fyri at lata inn ognaruppgerð pr. 31. desem-
ber 1996.
Sjálvuppgávan er roknað fyri at vera
innlatin rættstundis, tá ið hon í seinasta
lagi síðsta innlatingardag er fingin Toll- og
Skattstovu Foroya ella latin í postin.
Um fullfiggjad sjálvuppgáva yvir inntøku
ikki er latin inn rættstundis, eins og framm-
anfyri er ásett, verður farið fram samsvar-
andi reglunum i $ 104 i legtingslóg nr. 86
frá 1. september 1983 um landsskatt og
kommunuskatt við seinni broytingum.
Henda kunngerð kemur í gildi, dagin eftir
at hon er kunngjørd.
Tórshavn tann 10. januar 1997
Líkningarráð Foroya
Pedagogur
Sekt verður eftir pedagogi at arbeiða
40 tímar um vikuna á Bústovninum á
Rúnarvegi í Runavík, frá 1. februar, ella
skjótast til ber.
Arbeitt verður í vaktum, bæði kvøld-,
nátt og vikuskifti.
Lon og sáttmálaviðurskifti sambært av-
talu millum Føroya Landsstyri og Før-
oya Pedagogfelag.
Nærri fæst at vita um innihaldið í ar-
beiðinum við at venda sær til Bústovnin
og tosa við leiðaran á tlf. 48424.
Skrivlig umsókn við prógvi verður at
senda til
Bústovnin Rúnarvegur
FR-620 Runavík
Fyribilsskatta- | KUNNGERÐ
skráin 1997
Hjá teimum, sum hava ymisk framíhjárætt-
indi sum part av lønini, åsetur líkningarráðið
eina ferð um árið virðið av hesum lunnind-
um, og eru virðini fyri 1997 hesi íroknað
meirvirðisgjald:
a) Virði á fríum bústaði:
Íbúð (partur av húsum) pr. Mkr. 415
Íbúð (heil hús) pr. m? kr. 326
b) Eginnýtsla av el kr. 7.900
c) Eginnýtsla av olju kr. 10.200
d) Frí telefon - kr. 3.900
e) Virðið á fríum kosti pr. dag:
3 máltíðir kr. 66
2 máltíðir kr. 50
1 máltíð kr. 36
f) Virðið á fríum bili:
1100 kg og undir kr. 40.600
1101 kg til 1300 kg kr. 51.900
1301 kg og meira kr. 64.800
Allir aðrir bilar kr. 40.600
Eginnýtsla hjá privatum vinnurekandi:
Privatur vinnurekandi skal skatta av virðinum
av verum og framleiðslum, sum hann tekur
úr virki sínum at nýta ella at hava í húsarhaldi
sínum ella til gávur. Virðið verður roknað eftir
keypsvirðinum ella framleiðsluvirðinum á hes-
um verum.
Somuleidis skal privatur vinnurekandi
skatta av tí partinum av útreiðslunum sum
svara til privatnytsluna, tá tað snýr seg um
t.d. bil, telefon, ljós og hita, har útreiðslumar
umfata bæði privatu og vinnuligu nýtsluna.
Meginreglan er tann, at skattgjaldarin sjálv-
ur skal gera eina neyva metan av hvussu
nógv er privat, og hvussu nógv er vinnulig
nytsla, og skal henda metan vera við atliti til
stødd av t.d. húsi og húski.
Sum leiðbeinandi minstamark hevur líkn-
ingarráðið tó ásett hesi virði fyri nýttar vørur:
g) Eginnytsla av vorum:
Bakarar kr. 5.500
Bakarar við keypmansvorum kr. 7.300
Keypmenn kr. 17.900
Annars hevur líkningarráðið ásett sum leið-
beinandi minstamark, at privatnýtsla av bili
hjá hyruvognsførara skal vera = kr. 12.900
h) Virðið á partaeigaralánum hjá høvuds-
partaeigarum: 10%
Kapitaleftirlonarfrádrátturin
er hægst kr. 35.100
Tórshavn tann 10. januar 1997
Líkningarráð Foroya
Randarhús
Nidaragøta 100
til solu. Húsini eru bygd í 1992, eru í
trimum hæddum, alt innrættað.
Boð undir 1 mió. hava ikki áhuga.
Tlf. 71990 best eftir kl. 18
Í
Í
|
Nr. 9 — 15. JANUAR 1997
nr. 73 frá 10/1 1997
frá líkningsráð Føroya
Innlakingarfreistir av sjálvuppgávu
fyri 1996 fyri roknskaparskyldug.
Við heimild í $ 105, 1. stk. í legtingslóg nr.
86 frá 1. september 1983 um landsskatt
og kommunuskatt við seini broytingum á-
setur Líkningarráð Foroya hesar freistir at
galda fyri at lata inn sjálvuppgávur fyri 1996
hjá persónligum skattgjaldarum, sum hava
roknskaparskyldu.
Seinasta freist fyri at lata inn sjålvuppgåvu
við roknskapi er treytað av foðingardeg-
num, og eru freistirnar hesar:
Foðingardagur: Innlatingardagur:
01.01.-28.02. 01. apríl | 1997
01.03.-30.04. 01. mai 1997
01.05.-30.06. 02. juni 1997
01.07.-31.08. 01. juli 1997
01.09.-31.12 18. august 1997
Kommunala likningarvaldinum/likningar-
ráðnum er tó heimilað, tå ið seligar grundir
eru til tess, at longja freistina, sum nevnd
er omanfyri, í avmarkaða tíð, tó ikki ut um
18. august 1997. Kommunala líkningar-
valdinum/líkningarráðnum er somuleiðis
heimilað, tá ið serligar grundir eru til tess,
at longja freistina, sum er 2. juni 1997, at
lata sjálvuppgávu inn frá deyðsbúgvum,
felogum og felagskapum v.m., sbr. $ 1, 1.
stk. nr. 7-15 í skattalógini, og sum hava
roknskaparskyldu, tó ikki út um 18. august
1997. Treytin fyri, at freistin kann verða
longd, er, at skrivlig umsókn verður send til
kommunala líkningarvaldið/líkningarráðið,
áðrenn freistin er úti, og at sjálvuppgávur,
roknskapir og ognaruppgerðir fyri eldri ár
eru innkomin til líkningarvaldið.
Frammanfyri nevnda freist er eisini gald-
andi fyri at lata inn ognaruppgerð pr. 31.
desember 1996. Hevur annar hjúnafelagin
skyldu at føra roknskap, kunnu báðir lata
inn sambært teirri freist, sum er lýst í hesi
kunngerð. Hjúnafelagar, sum báðir hava
skyldu at føra roknskap, kunnu báðir lata
inn sambært teirri freist, sum er galdandi
fyri tann hjúnafelagan, ið hevur tann seinna
foðingardagin.
Sjálvuppgávan er roknað fyri at vera inn-
latin rættstundis, tá ið hon í seinasta lagi
síðsta innlatingardag er fingin Toll- og Skatt-
stovu Føroya ella latin i postin. Sama er
galdandi vidvikjandi roknskapi og ognar-
uppgerå.
Um fullfiggjad sjålvuppgåva yvir inntøku
ikki er latin rættstundis, eins og frammanfyri
er ásett, verður farið fram samsvarandi
reglunum í $ 104 í legtingslóg nr. 86 frá 1.
september 1983 um landsskatt og komm-
unuskatt við seinni broytingum.
Kommunala líkningarvaidið hevur sam-
bært $ 103, 3. stk. í somu lóg heimild at
áleggja 100 kr. í sekt um dagin, um rokn-
skaparskyldug íki lata roknskap og sjálv-
uppgávu inn til ásetta tíð frá tí degi, freistin
er úti, til tilfariå kemur inn.
Henda kunngerð kemur í gildi, dagin eftir
at hon er kunngjørd.
Tórshavn tann 10. januar 1997
Líkningarráð Foroya