leygardagur 25. januar 1997síða 7
‹ fyrra síða allar 28 síður næsta síða ›
Hendan síðan hevði ongan tekst í PDF-skjalinum. Teksturin niðanfyri er lisin maskinelt (OCR) og kann hava villur.
Tekstur á síðuni
Nr. 17 — 25. JANUAR 1997 tíðindablaðið 505 IN 7
Til allar arbeiðsgevarar
Upplýsingar um
lønir í inntøkuårinum 1996
Arbeiðsgevarar og onnur hava eftir $ 118 í legtingslóg nr 86 frá 1. september 1983
um landsskatt og kommunuskatt við seinni broytingum skyldu til í seinasta lagi 31
januar á hvorjum ári at lata skattavaldinum upplýsingar um m.a. útgoldnar A-
inntekur
Arbeiðsgevarar, sum eru skrásettir at hava goldið A-inntoku 1996, fáa fyrst í
januar mánað 1997 eitt yvirlit yvir lenirnar ið goldnar eru um afturhaldsskipanina
samantaldar fyri hvønn persón sær
Lønir, sum eru goldnar frå 1. januar til og vid 31. desember 1997, skulu standa å
yvirlitinum
Arbeiðsgevarar skulu samanbera yvirlitið við lønarroknskapir
ikki við lønarroknskapin, so kunnu arbeiðsgevarar venda sær ti
Føroya, Oki har teir hava heimstað, og biða um at fáa eitt sund srliðað yvirlit yvir teir
persónar, sum yvirlitið ikki samsvarar við, og skulu neyðugar rættingar gerast
kontoavritinum, sum undirskrivað skal sendast aftur t Toll- og Skattstovu Føroya
K 4;A
Ta
J Skattstovu
Øki arbeiðsgevarin hevur heimstað, undir somu treytum sum tå tolini samsvara
Im skeivleikar eru í vvirlitinum ella lønarroknskapinum verða arbeiðsaevararnir
bidnir um at boða avvarðandi løntakara frá, samstundis sum sagt verður Toll- og
Skattstovuni frá hesum
Samsvara tølini í yvirlitinum við lønarroknskapin, skulu arbeiðsgevarar undirskriva
og Skattstovu Foroya sum váttan um, at
upplýsingarnir í báðum síðum á yvirlitinum eru rættir. Hesar våttanir skulu vera Toll
T
yvirlitið og senda tað inn aftur til
og Skattstovuni í hendi í seinasta lagi 31. januar 1997. Um arbeiðsgevarar van
tr 4
rekja hesa skyldu, kunnu teir sambært 8 141, 1. stk. 3 egtingslóg nr. 86 frå
september 1983 við seinni broytingur verða sektaðir við bót
Ráðið hevur ásett hesa bót til 5% av åvistari inntøku í 1996, tó í minsta lagi 1.000
kr. og í mesta lagi 5.000 kr. Møguleiki er fyri at lina bótina ella lata hana fella burtur
um sekt verður um tað. og tá ið til undanførslu er grund, sum verður mett fullgóð
Umframt at bót kann verða åløgd er avleiðingin av ikki at senda kontoavritið
aftur undirskrivað, tann, at roknskapurin kann verða mettur ófullfiggjaður og
kemur undir reglurnar í $ 184 í skattalógini, sum ásetur at inntøkan skal
metast
Samsýningar, friir ágóðar v.m.
Samsýningar im verða goldnar < B-inntøka til tónleikabólkar. ið eru skrásettir
við arbe jevarat kulu geva Ipp und innad« á fra anfy vnda yv
Å r
Á tanurt P arbeidsgevarar fáa 3 sum sk verå tir aftur t J
kattstovuna, skal tilskilast á baksíðuni, hvor ið hevur fingið fr ar ágóðar, t.d. bil A |}
4 hús efla íbúð ot Los ngeles
(eginvekt tilskilad), bús tað (við tilskilan av. um tað snýr seg um heil hús ella íbúð og
m<-tal), hita, ljós, telefor t. Eisir kal verða upplýst, hvussu yv er goldið sum
skattafriar veitir jar eftir & í j nr 7 o gtingsk J nr RE frå 1 eptember 1983 iry Broadwa
løgtingslåg er peningur, ið goldir verður løntakara, einans fyri at gjalda kostnað av
,
Þr Rom, Helsinki
starvinum, t.d. gjald fyri at nýta egnan bil í arbeiðsorin:
í sambandi við arbeiðserindir
Treytin fyri, at veiting verður roknað sum skattafrí, er, at gjaldið er ikki hægn enn
tað, sum er galdandi fyri tænastumenn landsins London
Eisini skal verða greitt frá, hvussu nógvar dagar løntakari hevur fingið frían kost
t.v.s. 1. 2 ella 3 máltíðir), og hvussu nógv er goldið fyri umboðar | . -
Arbeidsgevarar hava harafturat skyldu til at uppiysa af Y jar € atnar arls og nu
fair liver TÓRSHAVN
skattskyldugu inntøkuna
Bóking av lønum 0.0
Arbeiðsaevarar hava rætt til at bóka allar lønir og samsýningar í 1996, uttan mn Svenska Teatern framforir leikin um Mariu Callas
Im VOrKrnar eru GO GRAF STAN við sangi, tónleiki og sjónleiki
Verða joldnar løn 1996 bókaðar ønarroknskapin fyn 1990, Sí kal vid
merk } erða jjørd t k kar m hetta M P im bókaða ør J
ønirna im eru goldnar um afturhaldsskipanina, skal týðuliga koma t jar
Lonarlistin
Sum víst í leiðbeiningini til lønarlistan, må forvunnin upphædd yngantíð vera minni
enn 65% av A-inntøkuni
Av ti at fleiri gjøld nu verða innkravd gjøgnum skattaskipanina (arbeiðsmarknað-
areftirlontargjald og arbeiðsloysistrygging), var neyðugt at broyta lønaråvisingina
soleiðis. at forvunnin upphædd ongantíð má vera minni enn 75% av A-inntøkuni
Lønaråvising til persónar sum hava lønarkonto á Postgiro:
Å baksiduni å lønarlistanum stendur, at Postgiro hevur skråsetingartal 0031. Hetta
tal er broytt til 9909
Tá ið persónur skal hava flutt lønina á Postgiro, skal skrásetingartalið sostatt
vera 9909, og kontonummarið skal vera
1) Um persónurin sjálvur ikki hevur girokont 9909-0066656
Im persónurin sjálvur hevur gir« konto: 9909-(girokont
Upplysingar
Norðurlandahúsið
Tf. I 7900
Toll- og Skattstova Foroya